Γνωρίζετε ότι μόνο 3 ποδοσφαιριστές μας έχασαν πέναλτι σε κανονική ροή παιγνιδιού σε ευρωπαϊκούς αγώνες;
Πρώτος χρονολογικά ο Ανδρέας Εφραίμ στις 19/09/1984 ενώ τελευταίος ο Άλεξ Ντα Σίλβα ο οποίος είναι και ο μοναδικός ο οποίος έχασε 2 πέναλτι.
Και οι 4 εκτελέσεις πέναλτι έγιναν σε εκτός έδρας αναμετρήσεις.
1. Ανδρέας Εφραίμ (Μποέμιανς εκτός 19/09/1984, 1ος αγώνας, απόκρουση στο 18’ από τον τερματοφύλακα ενώ το σκορ ήταν 0-0, τελικό σκορ: ήττα 6-1, συνολικό σκορ και των 2 αγώνων: 8-3, αποκλεισμός για την ομάδα μας)
2. Γκαστόν Σανγκόι (Λέγκια εκτός 03/10/2013, 2ος αγώνας ομίλου, εκτέλεση άουτ στο 24’ ενώ το σκορ ήταν 0-0, τελικό σκορ: 1-0 υπέρ της ομάδας μας)
3. Άλεξ Ντα Σίλβα (Γκρασχόπερς εκτός 28/07/2016, 1ος αγώνας, εκτέλεση άουτ στο 10’ ενώ το σκορ ήταν 0-0, τελικό σκορ: ήττα 2-1, συνολικό σκορ και των 2 αγώνων: 5-4, αποκλεισμός για την ομάδα μας),
4. Άλεξ Ντα Σίλβα (Μίντιλαντ εκτός 24-08-2017, 2ος αγώνας, απόκρουση στο 83’ από τον τερματοφύλακα ενώ το σκορ ήταν 1-1, τελικό σκορ: 1-1, συνολικό σκορ και των 2 αγώνων: 4-3, πρόκριση για την ομάδα μας)
Πατήστε στην πιο κάτω εικόνα για να αποκτήσετε την ΠΡΟΣΦΟΡΑ:





